søndag 7. desember 2008

Tommen uten delay!!

Som jeg har nevnt tidligere så har jeg ikke et nært og inderlig forhold til tvboksen min. Jeg må imidlertid innrømme at jeg er fan av Robinson-ekspedisjonen. I år! Og det er viktig. Jeg så robinson de to første årene det gikk, også ble det for teit. Men i år har jeg fulgt med, selv om jeg har måttet se episodene på nett, etter at alle andre er ferdige med å se. Men det er greit! Jeg har måttet se alt på liten skjerm, og det er også greit. Det som derimot ikke har vært greit, er, og ja, her kommer vi igjen inn på det som stadig forfølger meg i livet, delayen! Bildene hakker og stopper, selv om stemmene snakker, så følger ikke bildet med.

Det rare er at det uten tvil skjer på de samme stedene hver gang. under hver kappestrid, under hver robinsonkamp, under hvert øyråd, og hver gang Tommen snakker. Hva ER dette da? Når striden/kampen/rådet/ Tommen er ferdig, så kjører bildet ekstremt fastforward, før det normaliseres helt... til det skjer noe viktig igjen. Er det noen som aner hvor sinnsykt irriterende det er!? Hvor irriterende det er å bare høre Tommen, men ikke se ham!? Man mister jo halve moroa jo! Skjønt, jeg lider meg gjennom, for å høre stemmen er da tross alt bedre enn ikkeno!

Men NÅ! Idag! Idag har jeg sett Tommen på tv'n! For jeg har nemlig fått dekoder og flere kanaler. Juhu! Det kom i hus i går og alt er bare herlig! Skjønt jeg ble noe nervøs da noen tok strømmen i over to timer i dag. Var redd jeg måtte gå glipp av hele Robinson, men det gikk seg heldigvis til før det brakte løs. Dvs brakte løs med tilbakeblikk, men for al ldel, det var helt greit det også, for nå kunne jeg se alt det jeg har gått glipp av gjennom disse ukene med delay.


Heia, Tommen!!



By the way, jeg leste på bloggen til Tommen igår, og fant ut at han og jeg har noe felles. *kry*

1 kommentar:

Karen sa...

Du er utfordret!
Sjekk bloggen min for mer info!