mandag 1. desember 2008

Jomfrubloggen

Jeg må bare innse at jeg ikke er så rask som jeg innbilte meg! Det var 1. desember da jeg bestemte meg for å opprette en blogg, men innen jeg hadde pønsket ut hvor, hva, og ikke minst hvorfor, så var vi over i et nytt døgn.

Men sånn er det! Jeg har ikke lært meg å spole tilbake tiden, men for all del, om det er noen som vet, så hyl ut! Uansett.. Vi, ikke minst jeg, får lære å leve med denne lille delayen i livet mitt, og bare ta imot alle konsekvenser dette vil få for min fremtidige blogging. De fleste ser vel hvor det bærer hen, allerede nå.

Denne lille skjevheten vil i verste fall føre med seg at julen kommer en dag for seint hos meg. I beste fall så kommer jeg bare for seint på jobb i morra. Jeg satser på sistnevnte, og for at det ikke skal bli helt galt, så går jeg og legger meg med en gang, og fortsetter dette stuntet i morra på et mer fornuftig klokkeslett.

Sammensuriumet har startet..Beware! :)

Ingen kommentarer: