fredag 19. desember 2008

Utfordring!

Karen har utfordret meg, så jeg kan jo ikke være kjip. Hehe..

4 jobber jeg har hatt:
Programleder i lokalradio
Butikkmedarbeider
Dagmamma
Sosialarbeider

4 steder jeg har bodd:
Hjemme hos mamma og pappa
I leilighet med samboer
Egen enebolig
I leilighet uten samboer, men med barn
Alle i samme by. Hehe..
4 steder jeg har vært:
Galway
Athen
Flensburg
København

4 steder jeg ønsker å reise til:
Baskerland
Skottland
Arizona
Wicklow

4 tv-program jeg ser på:
Greys Anatomy
Robinson
AFV
Senkveld

4 websider jeg er innom hver dag:
Forum
Facebook
Yr.no
Vg

4 filmer jeg kan se om og om igjen:
Love actually
Dirty Dancing
Legends of the fall
Bridget jones

4 steder jeg heller ville vært nå:
I senga
På besøk
I et varmt land
Et sted hvor alt var ferdig til jul

4 ting jeg liker ved meg selv:
At jeg er sta
At jeg fikser det meste selv
At jeg er snill
At jeg er mamman til de to beste!



Se det! Da var det overstått!
Kanskje jeg en av dagene kan hute meg inn hit å fortelle litt om juleforberedelsene mine. Men det blir når ting er litt mer under kontroll enn det er nå!

*løper*

Ingen kommentarer: